Leiders van morgen zetten vandaag in op creativiteit
Al onze klanten hebben één ding gemeen: ze geloven steevast dat creativiteit aan de basis ligt van positieve verandering. Of het nu gaat om het bedenken van nieuwe producten of diensten, een interne reorganisatie, het optimaliseren van processen of het uittekenen van nieuwe businessmodellen, met creativiteit als motor worden de doelstellingen zoveel makkelijker bereikt.
Doorgaans zijn onze klanten middelgrote of grote bedrijven, organisaties en overheidsinstellingen die inzetten op creativiteit om vooruit te gaan, te verbeteren, te innoveren. In nauwe samenspraak met hen ontwerpen we de juiste processen om die verandering in goede banen te leiden. Maatwerk dus, want elke behoefte is anders. Daarom hechten we ook veel belang aan het intakegesprek. Een goede voorbereiding is essentieel om het vooropgestelde resultaat te bereiken.
We werken met al onze klanten naar een langetermijn-relatie toe. Daarom zijn begrippen als integriteit, wederzijds vertrouwen en transparantie niet uit de lucht gegrepen. Ook wat tarifering betreft trekken we die transpantie door: wat je betaalt is wat je krijgt (en vice-versa). Dus geen nare verrassingen op het eind van de rit.
Een greep uit ons recente klantenportfolio:
Recente cases
-
TRIPLACO werkt aan de innovatiecultuur
Bij Triplaco willen ze niet blijven teren op hun roemruchte verleden. Daarom maken ze zich klaar voor de toekomst door in te zetten op een ‘innovatie mindset’. Lees meer
-
-
-
Intrapreneurship bij KOMMA BOARD
Bedenk helpt Komma Board een nieuwe ict-startup participatief vorm te geven via een business design traject. Lees meer
-
SYLVESTER denkt strategisch vooruit
Bedenk coacht het tv-, video- en eventproductiehuis Sylvester het post-coronatijdperk in. Lees meer
-
STAS zet in op medewerker-gedreven innovatie
Bedenk tekende een vijfdaagse design sprint uit voor STAS. Een voorbeeld van medewerker-gedreven innovatie. Lees meer
-
Participatieve innovatie in de praktijk bij LUKOIL
Lukoil schakelt een versnelling hoger dankzij de inzichten van de eigen mensen. Lees meer over dit missie-, visie- en strategietraject
-
De ROI van een innovatie bootcamp volgens VLAIO
Wanneer het Vlaams Agentschap voor Innovatie en Ondernemen een intern innovatie bootcamp organiseert, is dat dan ironisch, of net logisch? Lees hier wat het resultaat was
-
BRUNEL neemt de vraagstukken van het bedrijf onder de loep met een interne Think Tank
Bij Brunel heeft men sinds meer dan een jaar een eigen, interne Think Tank: een groep medewerkers die eenmaal per maand samenkomt om na te denken over vraagstukken die de directie hen voorschotelt. Zo gaat dat in z'n werk...
-
Innoveren in de bejaardenzorg bij WZC IMMACULTA
De bejaardenzorg is een snel evoluerende sector met specifieke uitdagingen. In opdracht van COCD ontwierp en begeleidde Bedenk een innovatieproject. Ontdek onze aanpak.
-
AVEVE innoveert om aan de hoge kwaliteitseisen te blijven voldoen
Bij AVEVE Veevoeding liggen vier zeer concrete én vernieuwende projecten op tafel. Dat is het resultaat van een intensief trainingstraject dat BEDENK bij het bedrijf verzorgde Ontdek onze aanpak.
-
EXITAS betrekt haar medewerkers bij strategie-ontwikkeling
De IT-sector is de speerpunt van digitale transformatie en is onderhevig aan razendsnelle veranderingen. Om als bedrijf bij te benen met de wereld van morgen, is employee engagement een sleutelbegrip. Lees hier hoe Exitas dat doet.
